Re: [MC] Busque un titol (mes)

Iussuf deia:

I jo li contestava:

>Potser podries utilitzar unes paraules d'aqueixa llengua estranya.

Cap al final de "La narració d'Arthur Gordon Pym de Nantucket" d'Edgar A.
Poe un salvatge pronuncia una frase que, segons els entesos, és una barreja
d'hebreu, llatí, anglès i italià. Potser tu podries fer alguna cosa
semblant amb el teu títol.

Per si t'aprofita, ací tens algunes frases extretes del meu diccionari de
suahili per a viatgers.

        Ninataka kununua ndizi na maembe
        Vull comprar bananes i mangos

        Ni lazima niende chooni!
        He d'anar al lavabo!

        Kuna mgeni, ambaye anataka kufanya safari kesho?
        Hi ha algú que vulgui anar de safari demà?

-c