Re: [MC] Una tornada massa llarga

Iussuf deia:

>No, en tot cas el certificat l'hauria d'aconseguir l'alcalde. Però crec que
>és millor que el comissari l'incloga en el programa de protecció de
>testimonis, li done una nova personalitat i noves dades i l'envie a viure,
>per exemple, de biblotecari a Orihuela.

M'has donat una idea. Imaginem que passen els dies i el comissari no ha
enviat cap cotxe per endur-se l'assassí, i que no atén les trucades de
l'alcalde. Llavors aquest s'afarta de la situació i prepara un pla.
Aconsegueix que el metge firme un certificat de defunció del zombi, fa els
tràmits legals, i l'enterra...

Us pareix un bon final?

-c

PS. Supose que al zombi no li pareixerà gens bo. Supose que protestarà i tot.