Re: [MC] Una tornada massa llarga

>M'has donat una idea. Imaginem que passen els dies i el comissari no ha
>enviat cap cotxe per endur-se l'assassí, i que no atén les trucades de
>l'alcalde. Llavors aquest s'afarta de la situació i prepara un pla.
>Aconsegueix que el metge firme un certificat de defunció del zombi, fa els
>tràmits legals, i l'enterra...

Anit estava pensat què coi passa quan un es mor (no res sobre l'ànima i tot
això, ja mènteneu). Supose que els que manegen el cotarro són els
enterradors, o més ben dit, els voltors de les funeràries... aquests són
els que fan tots els papers.

Crec que seria un final millor si finalment
> [...]
>prepara un pla.
>Aconsegueix que el metge firme un certificat de defunció del zombi, fa els
el porta al cementeri. Allí paga una bona quantitat perquè l'enterrador
(ací vindria una descripció ad hoc) el colgue sota terra, però aquest el fa
el seu ajudant i....

>PS. Supose que al zombi no li pareixerà gens bo. Supose que protestarà i tot.

Legalment no crec que el pugues enterrar, com a molt deixar-lo 'viure' i
classificar-lo en el cens com "mort no enterrat"

Iussuf A.