[MC] Sobre títols

>Crec que es aixi:
>
>        Un dia perfecte per al peix banana
>        (A perfect day for the banana fish)
>
>(Un conte molt colpidor, per cert.)

sí, sí era aqueix.

PEr cert, el primer article que vaig llegir sobre tot això de la internet i
xarxes i tota la pesca portava un títol increïblement cridaner:

"El gopher explicado a los niños" i tenia algun subtítol que portava la
paraula ciberespai,però no la recorde

al principi em recordava aixó de "la biblia explicada a los niños" però no,
era més interessant i no tenia dibuixos, només esquemes d'ordinadors. De
fet, vaig aprendre moltes coses. Tinc un bon record d'aquell article.

Iussuf A.