Re: [MC] Sobre títols

[Torne a enviar el missatge anterior, ja que per error s'havia perdut
l'autor. Disculpeu les molèsties. josep, Administrador de Microcontes]

Iussuf escriu:

> PEr cert, el primer article que vaig llegir sobre tot això de la internet i
> xarxes i tota la pesca portava un títol increïblement cridaner:
>
> "El gopher explicado a los niños" i tenia algun subtítol que portava la
> paraula ciberespai,però no la recorde
>
> al principi em recordava aixó de "la biblia explicada a los niños" però no,
> era més interessant i no tenia dibuixos, només esquemes d'ordinadors. De
> fet, vaig aprendre moltes coses. Tinc un bon record d'aquell article.

Això és de Jordi Adell, no?

Els títols d'aquest Jordi solen tenir empenta. Un que em va agradar molt era
el d'un article que va publicar a El Mundo: "Primero, aprenda a nadar".

-c