Re: [MC] Busque un titol

Finalment ja m'he decidit i ja tinc títol per al microconte aquell de Galeron.
M'ha costat triar entre :

1. una frase en suahili: "Madogo tu"
   que, segons el diccionari de CBT vol dir més o menys 'vull els petits',
2. Una altra també en una llengua estranya: "Hakunamatata", que, òbviament,
no traduïsc
3. "Poliglòssia", suggeriment d'una amable companya de la llista
4. "Una trucada del més enllà" (no comment)
5. "La increïble història d'un home anomenat...." (no comment)

i d'altres pitjors que per pudor no les pose... de retruc, passejant em va
venir la inspiració:

                 "In memoriam"

Salutacions

Iussuf A.