[MC] Gegants?

In a message dated 26/11/96  08:49:11, you write:

>Be. L'accio transcorreria a Alaska o al Canada. Un equip d'arqueolegs
>estarien estudiant uns cementiris d'animals antediluvians: milers de
>cadavers d'ossos, mamuts i cavalls morts i enterrats en fosses pels homes
>primitius. La magnitud de les matances es dificilment explicable, ateses
>les limitacions tecnologiques de l'epoca. Pero la controversia principal
>sorgeix per la datacio dels fossils. Un dels cientifics, poc amic de
>l'ortodoxia, proposa una data clarament anterior a l'arribada oficial de
>l'home a America. Despres, el problema sera el contrari: un dels jaciments
> [...]
Crec que podria ser un bon comencament per a una historia. Es possible que es
lliga amb el mito de l'abominable home dels neus? O del sasquatch, en que cas
la situacio' de la historia a Alaska o Canada es bona. Pero m'occurre de
demanar quanta intelligencia deu tener esta criatura? Si enterra els seus
morts es sense dubte intelligent i no tan sols una bestia. Els Neandertals
enterraven els seus morts; si per exemple els 'gegants' eren una
supervivencia del 'Gigantopithecus', que es suggerit com  original del
'sasquatch', i els homes ancians havien matats tots els Gigantopithecus /
gegants, amb la excepcio de unes communitats a l'Alaska; que explica
l'antagonisme dels gegants contre els humans...

Espero que aixo' es util (i que es clar. Fa anys que no he parlat ni escrit
catala'...).

Chris