Re: [MC] Gegants?

On Wed, 4 Dec 1996 AmiesCJ@aol.com wrote:

> In a message dated 26/11/96  08:49:11, you write:
> >

> Crec que podria ser un bon comencament per a una historia. Es possible que es
> lliga amb el mito de l'abominable home dels neus? O del sasquatch, en que cas
> la situacio' de la historia a Alaska o Canada es bona. Pero m'occurre de
> demanar quanta intelligencia deu tener esta criatura? Si enterra els seus
> morts es sense dubte intelligent i no tan sols una bestia. Els Neandertals
> enterraven els seus morts; si per exemple els 'gegants' eren una
> supervivencia del 'Gigantopithecus', que es suggerit com  original del
> [...]

Gracies pels teus comentaris, Chris. Son perfectament clars.

Supose que si que es pot lligar tot aixo amb el mite de l'home de les
neus. Jo tambe ho lligaria amb la historia del Wendigo, d'Algernon
Blackwood (era d'aquest, no?). Almenys pel que fa a la localitzacio.

Pel que fa als enterraments, la meua idea no es que els gegants enterraven
els seus difunts, sino que abocaven les restes de les seues victimes en
unes fosses o pous.

A veure si tinc temps de mamprendre aquesta historia i us explique com va.

Fins prompte,

-c