Re: [MC] Gegants?

>Vull contar-vos un argument que se m'ha acudit. He trobat la inspiració en
>un fragment de la Bíblia citat per von Däniken (no us pareix que els
>llibres d'aquest senyor, i tot el subgènere ovni, són una font inesgotable
>per a la literatura fantàstica?):
>
>        Fins gegants hem vist allí; entre ells ens semblava que érem com
>        insectes; el mateix efecte els fèiem nosaltres a ells.
>        Números XIII 34
>
>Bé. L'acció transcorreria a Alaska o al Canadà. Un equip d'arqueòlegs
>estarien estudiant uns cementiris d'animals antediluvians: milers de
> [...]

Crec que la història pot donar molt de si, però també hauries d'anar amb
compte de no convertir-la en un argument d'aqueixes pel.lícules
d'extraterrestres que invaeixen subtilment la terra i tot això.

pel que fa a la Bíblia, algú podria escriure alguna història sobre David i
Goliat... ja és ben estrany que Goliat fóra *tan* enorme i que tinguera
*tanta* força, i que un *xiquet* amb una *fona* el vencera...

Iussuf A.