Re: [MC] La invasio definitiva

>La flota de naus espaials es va concentrar davant del tercer planeta
>d'aquell sol : l'invasió estava apunt de començar. Però a l'últim
>moment, el comandant suprem de la força d'invasió va decidir que no
>valia la pena gastar temps en aquell planeta blau i va donar l'última
>ordre per evitar posibles sorpreses en el futur : totes les naus van
>disparar un potent raig que va fer esclatar el planeta en milers de
>fragments, fent-lo desapareixer de l'univers.
>
>Isidor.

Aquest també m'ha agradat molt, encara que m'ha deixat una mica torbat.

¿Que potser podríem deixar de parlar de la mort i de desgràcies i parlar
d'aspectes positius de la invasió, o dels gegats que curen malalties o
treballen als circs i van de poble en poble fent riure o de criatures que
són bones i no es mengen els pobres animalots?

Iussuf A.