Re: [MC] gegants (sinopsi i mes coses)

> La història m'agrada, però... gegants a Alaska?!

Podries concretar un poc més la pregunta? No acabe d'entendre la
manifestació de sorpresa. El que et pareix estrany és que apareguen a
Alaska, i no en un altre lloc? Per què?

> potser no l'hauries de localitzar en cap lloc conegut o real, senzillament
> un bosc, unes muntanyes...

Després de dubtar entre Alaska i Castelló he continuant pensant en això.
Potser és el que tu dius: no cal posar l'èmfasi en la localització.
Muntanyes, boscs, coves. Algunes referències implícites són invevitables:
els noms de la gent, el tipus de vegetació, etc. L'autor ha de saber molts
detalls, però quan conta la història se centra en uns aspectes o en
altres. És la seua elecció. Em pense que el conte dels gegants
transcorrerà finalment no molt lluny d'ací -però això no serà el tema del
conte.

-c