Re: [MC] gegants (sinopsi i mes coses)

>Podries concretar un poc més la pregunta? No acabe d'entendre la
>manifestació de sorpresa. El que et pareix estrany és que apareguen a
>Alaska, i no en un altre lloc? Per què?

No em sembla un bon terreny per a gegants, com a molt per a l'home de les
neus o així... hi fa *massa* fred. Sempre he cregut que els gegants vivien
al centre d'Europa  o fins i tot en terrenys més càlids, el fred és
terrible, has d'anar molt protegit i els gegants haurien d'anar coberts de
pèl o de pell. Si la temperatura és més agradable tenen més possibilitats
d'eixir, passejar i fer les seues coses, hi ha més estones de sol, hi ha
més animalots...

Iussuf A.