[MC] caboria

Hola,

ja fa alguns dies, o setmanes, que tinc una idea al cap sobre un conte,
però no sé molt bé com plasmar-ho. La idea central és una dona que torna al
seu poble  però la família no l'admet, o no la reconeix...

Tinc els personatges: una dona, jove, que torna al seu poble al cap d'uns
anys, d'on va marxar per fer alguna cosa; el poble, un poble de muntanya,
fred, amb molt de vent i dones vestides de negre; argument: quan torna li
fan el buit, la ignoren, és invisible, ja s'havia mort... per què no li fan
cas: ha desonrat la família, bruixeria, l'han oblidada, ha desvetllat un
secret inconfessable, ha traït, rumors de coses terribles que ha fet...,
paisatge: voltors, muntanyes, carrers costeruts, vent, església, solitud...
la seua família: amaguen alguna cosa?; nòvio: potser.

Algú em pot ajudar a trobar el fil argumental?

Iussuf A.