[MC] Re: Invasion

>Hace mucho tiempo que escribí este planteamiento, pero no he encontrado una
>solución que me satisfaga. El desarrollo y el desenlace me gustaría que
>fueran fantásticos y absurdos. El propietario de la casa es efectivamente
>desalojado.
>Se debería dar la sensación de que los presuntos invasores creen
>firmemente ser
>también los auténticos propietarios de la casa. Si alguién tiene una
>brillante idea que lo solucione, me encantaría que me la comunicara o que
>acabara el relato, que tiene que ser breve. Naturalmente prodríamos hablar
> [...]

home, no sé si és brillant, però  un final  podria ser que la polícia deté
als vertaders (?)  propietaris de la casa i els porta a comissaria. Allí
els tanquen un parell de dies sense poder parlar amb ningú, etc. Al final,
es pot arreglar tot o no. És a dir, els propietaris tornen i els invasors
se'n van o es demostra que els propietaris són innocents però s'han quedat
sense casa. Una altra possibilitat és que els autèntics (?) propietaris no
ho siguen realment, és a dir, al final una reflexió del tipus: "quina
llàstima!, ja portàvem dos mesos en aquella casa i ja ens hi havíem
acostumat.  Mira, aquella parella se'n va de vacances!"

Iussuf A.