Re: [MC] caboria

>Hola,
>
>ja fa alguns dies, o setmanes, que tinc una idea al cap sobre un conte,
>però no sé molt bé com plasmar-ho. La idea central és una dona que torna al
>seu poble  però la família no l'admet, o no la reconeix...
>
>Tinc els personatges: una dona, jove, que torna al seu poble al cap d'uns
>anys, d'on va marxar per fer alguna cosa; el poble, un poble de muntanya,
>fred, amb molt de vent i dones vestides de negre; argument: quan torna li
>fan el buit, la ignoren, és invisible, ja s'havia mort... per què no li fan
> [...]

Potser va marxar del poble per treballar en un altre lloc, i torna quan ja
no té feina. Mentrestant, la seva connexió amb el poble s'ha esvaït. El
poble ja no forma part de la seva vida. Hi torna perquè no té altra cosa.
Però allí s'hi troba que ella tampoc ja no forma part de la vida del poble,
ni tan sols de la vida de la seua família. Això es pot materialitzar: la
tracten com a algú que coneixien, potser una neboda, una familiar llunyana
o una persona coneguda, però no com a una filla. La conviden a dinar, però
no li donen habitació, etc. Ja no se sap de cert qui era ella.

-c

PS. L'ambientació m'ha agradat. Em pareix que té moltes possibilitats.