Re: [MC] Una desaparicio

PEl que fa al que diu Carles:

>Fa poc vaig llegir un comentari de JL Borges relacionat amb això.  Deia
>que segons una superstició anglesa t'adones que has mort quan no et veus a
>l'espill. I afegia que ell feia temps que no s'hi veia (havia perdut la
>vista a causa d'un accident).

No, no era Antonio Borges, aquest deu ser un altre. L'Antonio que jo deia
era José Antonio Gual. Però ja és bo saber que hi ha hagut més casos
d'invisibilitat sobtada i sobrevinguda.

>Vols dir que ha llançat el pijama i les sabatilles al wàter i se n'ha anat
>tot nu?

No ho sé, jo tampoc acabe de veure clar la versemblança d'aquesta història,
perquè el wàter, des de quan estava embussat? No ho especifica, la dona
d'Antonio.

>L'home invisible de Wells passava molt de fred per culpa d'això,
>el pobre.

Un altre invisible que li déien Wells? Oi que n'hi ha una espècie d'epidèmia?

Iussuf A.