Re: [MC] Un mal de panxa espantos (abans, una desaparicio)

Iussuf ens diu:

>Hola,
>
>Ací teniu la continuació de la història d'Antonio, el que va desaparèixer,
>contada per ell mateix. Que us aprofite!
>

>UN MAL DE PANXA ESPANTóS

Quines li'n passen, al José Antonio Gual!

> [...]
>aclaparat per aquell dolor de ventre, ja era molt petit, com un infant.
>
>Tot ha passat en un instant. La meua esposa ha entrat al bany. Ella no em
>veia, és clar. He intuir que anava a seure on jo era però no he pogut fugir
>i m'ha tirat dins de la tassa. El meu cos petit s'ha deformat i contret. He
>esperat que s'alçara per eixir, però ha baixat la tapa i ha amollat l'aigua
>de la cisterna. Aleshores m'he quedat atrapat enmig de la canonada. Una
>segona descàrrega d'aigua m'ha espentat una mica més avall. L'aigua no
>desapareixia i he comprès que havia produït un embús.

Potser si és un somni no cal que es faça petit abans d'endinsar-se al
wàter. Als somnis les coses passen així, sense respectar la lògica ni les
lleis naturals (ni les altres). Pot resultar més difícil contar-ho, però
també seria més semblant als somnis de debò.

-c