Re: [MC] Un mal de panxa espantos (abans, una desaparicio)

Carles deia

>Potser si és un somni no cal que es faça petit abans d'endinsar-se al
>wàter. Als somnis les coses passen així, sense respectar la lògica ni les
>lleis naturals (ni les altres). Pot resultar més difícil contar-ho, però
>també seria més semblant als somnis de debò.

1. No estic pas tan segur. Ja ho havia pensat, però **és tan
inversemblant** que una persona de mida natural caiga pel forat del wàter,
fins i tot en un somni resulta inversemblant, tret que el wàter siga
*enorme* o la persona molt petita.

2. Pel que fa a les lleis naturals i tota la pesca, tant fa que siga somni
o no, les coses, a la vida real i als somnis, passen com han de passar.
Mira't els teus contes, a veure si els teus personatges i les històries
respecten les lleis naturals i lògiques.

3. I no, no seria més difícil, al contrari: "i va caure, tot ell, com era
de gran, pel forat, tan petit, del wàter". No, no m'agrada, no és pas real.

Iussuf A.