Re: [MC] Un mal de panxa espantos (abans, una desaparicio)

On Thu, 6 Feb 1997 carles wrote:

>Schopenhauer comparava la vida amb un llibre. Quan estem desperts llegim
>els fulls seguits. Quan dormim agafem fragments solts, passem d'un capítol
>a un altre, avant i arrere, sense gens d'ordre.

molt hàbil el teu amic Schopenhauer!

Schwarzenagger, al seu torn, deia que a la jungla no es podia dormir perquè
si somiava el podien matar.

I hi ha qui fa servir els llibres per anar-se'n a dormir i fins i tot a
alguns només veure'ls els produeix somnomència... o malsons

>Algú em va fer veure que aqueix conte s'assemblava a un somni. A propòsit,
>no anaven a robar res: els escarabats els portaven damunt. Però crec que
>no és gens correcte discutir sobre un conte inèdit que et vaig deixar i
>que els altres contertulians no coneixen. (Si penseu que val la pena el
>puc enviar a la llista.)

Disculpa, no recordava que fóra inèdit, i sí, anaven a robar un altre
escarabat, però si vols en parlem d'un altre: que et sembla el d'aquell que
mentre l'estan entrevistant a la televisió ell s'imagina que la
presentadora li havia fet un blow-up feia un parell d'anys?

Iussuf A.