Re: [MC] carn de llop

Imma deia:

> Si l'àvia del teu conte no sap que fer amb tantes llandes de carn de
> llop, dis-li de la meua part que pot provar a comercialitzar-les. Només
> cal que pose fora una etiqueta que diga "producció artesanal" o "típic
> del bosc de caputxeta" i segur que li ho lleven de les mans.

Casualmente, ahir vaig veure una llanda de carn de llop en una tenda de
comestibles de Castelló (El Pilar, al carrer d'Enmig). Els rètols estaven
escrits en alemany, i portava un dibuix de la caputxeta. Vaig preguntar
per allò i l'amo va reaccionar com si no sabera de què li parlava. Es va
mirar la llanda i em va dir que no me la podia vendre, que estava caducada
des de l'any 85 (!). Em va explicar que feia *molt* de temps que n'havien
deixat de rebre. Es veu que és un menjar típic de no sé quina zona de
boscs d'Alemanya, però ací no ho demana ningú. Aquesta se'ls devia haver
quedat amagada durant anys entre les altres conserves...

No us pareix tot bastant estrany?

;-)

-c