[MC] Dubtes cartesians (?) (fwd)

Fa un parell de setmanes que no puc dormir bé per culpa d'aquestes
cabòries. Me n'he adonat que ací només escrivim els de sempre, però el
servidor diu que n'hi ha bastants més, de subscriptors. Pegant-li voltes
se m'han acudit diferents explicacions. Vegem...

(1) El servidor té algun problema de configuració (ja sabeu com va això de
la informàtica) i els missatges només ens arriben a uns pocs.

(2) Els enviaments arriben a tothom, però no interessen a quasi ningú.
Potser hi ha gent que no es recorda de com esborrar-se de la llista. Van
perdre el missatge introductori i ara s'han d'aguantar. Cada enviament que
els arriba el llancen a la paperera.

(3) No els cal esborrar-vos perquè saben utilitzar els excel·lents filtres
de les últimes versions d'Eudora o el Netscape Communicator. Tots els
enviaments de la llista microcontes van directament a la paperera sense
que ni tan sols se n'assabenten.

(4) Sí que llegeixen els enviaments. Potser no els agrada escriure, ni
senten la temptació de comentar els contes, però els agrada simplement
llegir-los. Se senten còmodes així i no tindrien per què esborrar-se de la
llista.

Els tècnics m'asseguren que podem desestimar l'opció 1. Sincerament,
preferiria que l'encertada fóra la 4. Només em sap greu perquè gaudim de
poca varietat (només escrivim tres, últimament). Si l'opció bona és la 2
... esborrar-se és fàcil: mireu el formulari de l'URL
<http://nti.uji.es/CPE/info/llistes/microcontes/>. Però si ho fa molta
gent crec que em deprimiré. Per favor, si és això, apreneu a utilitzar els
filtres (opció 3)!

O ... potser hi ha altres explicacions que se m'escapen?

Fins ara,

carles