[no subject]

Aquesta es la primera vegada que me atrevo a escriure alguna cosa. Perdon,
disculpes perque estic aprenem a escriure en valencià, i es precisament per
això que avans no he escrit. En fa gaudir els vostres escrits i voldría
aprendre cuan avans mijor per a enviar-vos els meus petits contes que dins
de mi estan sempre barrejandose per a eixir.
Supose que gracies a vosaltres avançaré molt en els meus estudis de
valencià i de axi a poc temp estarè disposat a escriure mijor i més, que es
el que necesito.
De veritá que voldría explicar-vos a tots vosaltres com es el meu mon
interior, quina mena de extranyes criatures poblan aqueste cap. Quina
cantitat de veus llunyanas estan continuament cridant per eixir. Si puguera
tenir una oportunitat, crec que totes juntes eixiriàn per fer una ullada
per tot areu.
Pot ser que un dia, al obrir el correu algú trove un extrany somni caminan
entre les sombres.
Un salud.

Rafael Velasco Llorente
Secció Sindical de CCOO