[MC] Pebrots amb salsa verda

**[AVIS de l'administrador. Aquest microconte, o el que siga, pot ferir la
sensibilitat dels lectors. -J.M.]**

Autor: Pere Barnes
Títol: Pebrots amb salsa versa

PEBROTS AMB SALSA VERDA

el cabronàs de Johnn es pujarà per les parets quan s'adoni que no sóc a la
cantonada que l'hi donin pel cul! des de fa dues setmanes la meua cambra
sembla l'estàtua de la llibertat de tanta gent com hi ha entrat i tot per
poder venir a aquesta cita

vejam amb qui m'hi he d'asseure aquí estic Mr. John Allen Miss Betty
Whistern Mr. Charles Kokataiko  i jo  Miss Joan L. Covern això de miss m'ha
agradat taula 69 bon número! la veritat és que tant me fot qui siguin els
altres

si Margo hagués pogut venir hauria estat  més divertit però que carall! una
competidora menys a més què en sap la Margo de parlar fi i de menjar amb
coberts que se la follin! recoi...potser no hauria de ser tan cruel la
pobra es passa el dia entre polles de negres i quan arriba la nit encara li
ho ha de fer al seu nòvio i aqueix sí que és una locomotora no com els
passarells que em toca desvirgar a mi que encara no els he posat la mà
damunt ja s'ho han fet als calçons els marrans! tant se val! que se'n vagin
al carall tots!

si què és gran açò aquest tal Allen sembla un bon tio ara que no te'n pots
refiar... que d'aquests titoles mortes n'he conegut un grapat i al llit si
poden et destrossen mà dura amb ells i una bona esgarrapada als ous heus
ací la Betty aquesta em vol fotre a l'Allen fent-se la llonguis però segur
que la té més ampla que la via d'un tren total per què ens hem d'enganyar
tots els que són aquí es moren de ganes de fúmer una bona pardalada i qui
primer hi arribi primer tindrà el cau calent

l'Allen em mira però no s'acaba de decidir espera que m'arregli la pitrera
i se't posarà com el formigó ara sí que em mira collons amb la Betty està
agafant-li la mà sense dissimul que voldrà tirar-se'l aquí mateix?

per fi ha arriba el Kokanosequè  encantada ja sabia jo que seria koreà és
que no hi queden homes d'aquest país que vulguen fotre un clau com déu
mana? estic fins al cul! la bagassa de la Betty s'ha girat cap al xino i
intenta fer-se'l també ja no aguanto més!

no t'espantes és només un peu que et fa pessigolles ara em dónes conversa
cervell de piu? parlem-ne ah executiu d'una empresa d'ordinadors...
interessant i què més de diners què deixa de mirar la Betty o em poso la
sabata i t'esclafo el paquet

ja arriba el pinso vaig a descansar que se m'adorm la cama pebrots amb
salsa verda a quin malparit se li haurà acudit fer un plat com aquest per a
un sopar de cites a cegues? el xino pensa com jo fuig animal que et tallo
la mà! ja ho deia aquests orientals es pensen que som conilles en zel

m'ho advertia la Margo tan bé com estàs per què has d'anar a un ball a
trobar qui et cobreixi l'entrecuix? és que la Margo no entén això de l'amor
però no vull pas estar tota la vida rentant-me la parrusa dos cops a l'hora
ara vull un nòvio de debò i un festeig i un anell de diamants de promesa el
xino torna a intentar-ho, vaig a deixar-lo fer a veure fins on arriba...
continua valent i trobaràs la catedral de l'amor oberta per a tu!

Ufffffff! ha valgut la pena ja són les cinc de la matinada mira que n'he
tastat de cosses grosses però com la d'aquest coreà ben poques me l'ha
deixada tova i sucosa com una llesqueta d'ou amb l'Allen no ha estat tampoc
pas malament tot i que de seguida ha volgut posar el pardal a la gàbia i
l'he hagut de fer voltar una mica pel terrat quan li ho conte tot a la
Margo s'ho farà a les calces això rai no s'ho esperava ella

vés per on ara de camí a Las Vegas ahir a Nova York fent la cantonada i
avui en un Ford cap al cel potser Margo tinga raó hauria d'haver esperat el
koreà que com ella diu deu estar clavant el seu germà salvatge en tots els
conys de Manhattan buscant el meu  que és el que més profit li va fer...
clar com si  ell fos el príncep i jo la Ventafocs però en veure la Betty
davant meu esbatussant aquell malparit que tenia al damunt em va convèncer
del tot Betty és  el nòvio que estava esperant havia vingut per mi després
de ficar el cul i les cuixes en més de mils bordells a més és rica i guapa!
i Déu, al llit cou com un pebrot amb salsa verda que més puc voler? i qui
m'ho hagués dit que ens enamoraríem amb només un parell de mossegades als
mugrons en aquell fotut sopar? que els cardin a tots!