Re: [MC] un conte a la web

Merce diu:

>hola gent :)
>
>un amic m'ha penjat un conte molt curt, escrit en un primari hipertext
>(només és un experiment i molt minso però em fa gràcia que ho vegeu), a la
>seva web.

 M'ha agradat molt el conte i l'hipertext, encara que he trobat una mica
pesat això d'anar botant tantes vegades d'ací cap allà; crec que algunes
paraules/link podrien portar directament a la destinació sense haver de
passar per una pantalla intermèdia.

Val a dir que també m'ha servit per a descobrir algunes webs interessants.

Pense que experiments d'aquesta mena poden fer molt més interessant la
navegació per internet, sobretot quan estàs avorrit o desficiós i no saps
ben bé què és el que vols veure; vull dir que en comptes d'anar punxant
sense seny, hi ha un text guia que et porta a llocs interessants.

>si hi aneu ara mateix potser hi haurà algun link que no funciona. demà o
>així ja estarà solventat.

avui encara hi ha alguna que no està accessible

Josep