[MC] Vampirs

VAMPIRS

Prou. Ja s'ha acabat. En llevar-me carrego el revòlver i disparo.

Ja s'ha acabat. Serà com prémer el botó per apagar la tele; hi havia
neu. Amb un botó, tot esdevé negre i  marxa. Només us queda un punt
blanc clavat a la retina.

Ja s'ha acabat. Quan em llevi disparo. Ja veig la font de sang que ni
amb tot el dolor del món podríem taponar. Si pogués, llavors els
diria: "preneu i beveu, que aquesta és la meva sang, la que encara no
m'havíeu xuclat".

Ara m'he llevat. Però miro per la finestra i veig la Ciutat que
m'espera, i em diu que em banyi en ella, que m'hi capbussi sense por.
I penso que ho deixaré, almenys per avui. Deixaré que siguin ells,
els que em dessagnint lentament.

J.Segons