[MC] TRACTE REIAL

TRACTE REIAL

- Tots els homes sou iguals -deia ella-. Abans del matrimoni ens porteu
sempre al palmell de la mà, però un cop casats ens feu servir
d'electrodomèstic.

- No és cert això. O al menys no ho serà en el meu cas. -deia ell.

- Tu igual que tots. Ara em tractes com una princesa, però en pic estem
casats, res de res.

- No. Si fins ara t'he tractat com a una princesa, quan estem casats et
tractaré com a una reina. T'ho prometo.

I així va ser. Un cop casats la va tractar sempre com a una reina. Però
també es cert que, des que van passar per la vicaria, ell va canviar
d'ideals polítics: es va fer republicà.