Re: [MC] RV: cuento

Sobre el parador de la pilot López, Esperanza ens diu:

> Pasados unos días le dijeron cual era su destino y en que situación se
> encontraba

El punt 4t de l'informe de la Companyia pareix que dóna alguna pista més:

> 4. [...] Tampoco tendrán la cabeza de nuestra piloto, ni ustedes ni los
> Venturianos. Ya nos hemos ocupado de que reciba un castigo ejemplar en un
> destino digamos, lejano.

Pobreta Leonor! On l'envien? Més enllà del sistema solar? O potser la tornen
a la Terra? No, això seria massa dur!

Per cert, fa un parell de setmanes vaig llegir a la premsa que havien
descobert una mena d'asteroide atrapat pel camp gravitatori de la Terra. És
menut, i segons el punt de l'òrbita es troba més prop que la Lluna o molt
més lluny. Algú té una referència més exacta d'on buscar informació sobre
açò? Gràcies per endavant.

> Cuento de: Esperanza Ródenas. 1997-06-24

Un conte molt interessant!

-c