Re: [MC] Re:

	Hola a tothom:
	Ja fa uns mesos que sóc subscriptor d'aquesta llista, sempre amb ganes d'enviar-vos alguna cosa que tingui cap i peus; però no m'havia decidit fins ara a escriure, mig perquè vaig molt atabalat, mig perquè no tenia cap Microconte que em semblés interessant. Tanmateix, he llegit amb atenció tot allò que es generava.
	Ara em mou a escriure el petit debat que s'ha generat al voltant del conte d'Anderson. Diu l'Albert que literàriament és lamentable..., no ho sé: discutible, potser sí, com la major part de les coses que es poden llegir a tot arreu, però lamentable... em fa l'efecte que no és la paraula. D'altra banda es diu que aquesta no és una web per fer política, la qual cosa és, em sembla, rigorosament certa; però en aquest cas, ¿és fer política o expressar en forma literària un tema d'actualitat? ¿No és fer política menystenir un conte qualificant-lo de "lamentable" sense argumentacions de cap mena, simplement perquè el tema no ens ha agradat?
	A mi m'ha semblat força bonic i, sense permís de l'autor, he enviat el conte a una altra llista que tampoc té res a veure amb política, i m'han demanat que feliciti Anderson.
	No tinc cap intenció d'ofendre ningú ni de generar cap polèmica; simplement he sentit la necessitat d'expressar la meva opinió.
	Fins aviat

	Santi