Re: [MC] (fwd) Felicitaciones a la autora

Uf! Pareix que el missatge anterior ha arribat incomplet. Suposo que he
picat el botó abans d'acabar d'escriure. En fi, el que volia dir és que
potser s'ha passat amb això del "futuro verosímil". Jo no em crec que algun
dia els astronautes es diguen López o Martínez, i encara menys que per a
fer-se famosos hagen d'anar caçant pedres com qui caça elefants.

En tot cas, que conste que el conte m'ha agradat molt, només que no em
pareix "verosímil" (tampoc cal que ho siga).

Imma