Re: [MC] (fwd) Felicitaciones a la autora

>Ens arriba el comentari següent sobre el conte "¿Qué hago aquí?" d'Esperanza
>Ródenas.

[...]

Redéu, anem d'un costat a l'altre, l'altre dia un altre crític qualificava,
literàriament, força lamentable, una història i avui aixó d'ací dalt.

Val a dir que la crítica d'avui està, literàriament, força  millor
construïda, estructurada, raonada, etc., que la de l'altre, literàriament,
força lamentable. Enhorabona a l'autora!

Aprofite l'avinentesa: literàriament, per mi el conte d'Anderson no és pas
tan lamentable; encara més, m'ha agradat.  I m'ha agradat la metàfora i
l'actitud positiva i  esperançadora i no de revenja dels protagonistes i
també la ... coi!,  ja estic fent política!

Jo, per la meua banda, sempre he intentat que els meus contes fossin
literàriament polítics, però òbviament fins ara sembla que ningú se n'ha
adonat!

Vaja, supose que la política també és autotèlica, s'esgota en ella mateixa.

Iussuf