Re: [MC] (fwd) Felicitaciones a la autora

> Jo, per la meua banda, sempre he intentat que els meus contes fossin
> literàriament polítics, però òbviament fins ara sembla que ningú se n'ha
> adonat!

Això mateix vaig pensar jo! Em passe la vida escrivint contes literàriament
polítics o políticament literaris sense que ningú se n'adone, i
llavors ve Anderson i encerta a la primera. Quina enveja.

> Vaja, supose que la política també és autotèlica, s'esgota en ella mateixa.

I les persones també s'esgoten elles mateixes. De debò, aquesta solemnitat
de l'autotelisme deu ser, fins ara, l'aportació conceptual més memorable de
la llista microcontes a la teoria literària. No el coneixia, jo, l'Autòtil
aquest.

-c