Date: Thu, 24 Jul 1997 14:53:08 +0200 (MET DST)
From: natalia.guardiola@usa.net (Natàlia Guardiola)
Subject: la son

Tinc tanta son que no m'ixen les paraules. Com explicar-ho?. La son
apareix enmig del cap i es va transformant en una boira que s'escampa i
em fa mal als polsos i em posa un vel davant dels ulls. No puc
concentrar-me (una espècie de soroll intern m'ho impedeix). Només puc
repetir mecànicament els mateixos moviments: els dits es mouen lentament
pel teclat sense encertar les lletres. Lletres que es mouen per la
pantalla i es confonen en remolins i fan que els ulls es tanquen.

Tinc son al matí, a la vesprada, a la nit. Res em distrau, dóna igual
que estiga a casa, pel carrer, a classe... i no sé com enganyar-la, com
puc espantar-la ni a qui puc demanar ajuda. Tots els mètodes que he
provat només em fan efecte uns dies i després la son torna més forta que
mai, envalentida, guanyadora una altra volta.

Tinc molta son, què puc fer? Posar-me una bossa de gel al cap?
Injectar-me cafeïna en vena? Prendre ginseng? Potser dormir?