[MC] Paper de caramel

PAPER DE CARAMEL

Un dia vaig anar a una festa. La gent ballava, les copes s'omplien i
es buidaven ràpidament. Focus de colors il·luminaven la pista. Tothom
reia i xerrava a crits. Els compassos de la música es barrejaven amb
una munió informe de veus i de sorolls. Jo romania assegut en un racó
de la sala, ben a prop d'una ampolla de bourbon.

Se'm va acostar somrient. Duia un grapat de caramels a la mà i me'n
va oferir. Jo, mostrant el somriure més amable que podia estrafer en
aquells moments, li'n vaig agafar un. Més tard, i ja vençut per
l'alcohol, vaig veure com s'abraonava sobre algú i el besava. Així
que vaig poder, em vaig esmunyir per la porta i vaig vagar fins
l'alba pels carrers de la Ciutat.

Avui he trobat, entre la roba, un embolcall de caramel. Com que no
sé plorar, he escrit aquests versos.

J. Segons