[MC] Carpe diem

Títol: Carpe diem
Autor: Iussuf Almamlaka

"Carpe diem"

He de reconèixer que he dormit molt malament. Els somnis han sigut continus
i agitats. Una nit moguda: la meva dona s'ha queixat diverses vegades pels
colps de peu que involuntàriament, ho juro, ha rebut. Siga com siga, a
l'hora en punt m'he alçat. Encara mig dormit he entrat al bany. He recolzat
els braços sobre l'armari que hi ha tot just damunt de la cisterna del
wàter, i sobre aquests he descansat el cap: anava a evacuar, és clar. He
obert un poc més els ulls, per això de no errar el tir i m'he deixat anar;
i aleshores he mirat avall i he tingut la sensació que jo havia crescut
considerablement, la tassa s'havia fet molt petita. El wàter semblava
minúscul, de fet, el soroll em recordava una cascada tropical. He pensat
que devia ser un efecte òptic produït, encara, per la son i la nit agitada.
Però de seguida, per si de cas, m'he tirat mà a l'entrecruix: Déu n'hi do!

Miratge o no, tant se val. Tot d'una he decidit no anar a la feina i fer
bondat: potser puga compensar la meva dona de les puntades de peu. Carpe
diem, que deia aquell.

Iussf A.