Re: [MC] Carpe diem

> Títol: Carpe diem
> Autor: Iussuf Almamlaka
>

> "Carpe diem"
>
> [...]
> i aleshores he mirat avall i he tingut la sensació que jo havia crescut
> considerablement, la tassa s'havia fet molt petita. El wàter semblava
> minúscul, de fet, el soroll em recordava una cascada tropical. He pensat
> que devia ser un efecte òptic produït, encara, per la son i la nit agitada.
> Però de seguida, per si de cas, m'he tirat mà a l'entrecruix: Déu n'hi do!

Un conte molt gràfic. André Breton et felicitaria per les teues imatges. I a
mi també m'ha agradat molt, és clar. La cascada tropical, les dimensions
variables de les coses. Molt bé, si senyor.

Potser algun subscriptor aficionat al surrealisme i/o la psicoanàlisi
podria aprofitar aquest "Carpe diem" de Iussuf per teoritzar més extensament
sobre la qüestió.

-c