[MC] Has dit disquet?

HAS DIT DISQUET?

- Hola!
- Hola, com et diuen?
- Frank.
- Encantada. Vols comprar-te un ordinador, Frank?
- Potser sí, i també un mòdem.
- De 24.800, hi ha una oferta, segur que et convé, Frank.
- I els programes i això...? És que no ho entenc massa saps.
- Sí, no et preocupes, Frank, nosaltres t'ho instal.lem tot: programes,
mòdem, software de comunicacions, e-mail, web, chat, de tot. Ja veuràs com
t'agrada, Frank.
- Però, feu cursets per a aprendre? No sé si jo tot sol m'aclariré...
- És clar que t'aclariràs, Frank, tenim un servei d'assistència a l'usuari
molt complet, un número gratuït i un Web amb les últimes novetats, aquí
davall tens l'adreça.
	Ja ho saps, Frank, el que has de fer és posar-te davant de
l'ordinador i començar a navegar: això és el que realment serveix.
	Et regalem també 7 cd-roms: enciclopèdies, programes de dibuix i
moltes més coses.
	 Aprofita aquesta oferta.
- I a tu, com et diuen?
- Com dius? El nostre servei d'assistència tècnica t'ajudarà en tot el que
necessites.
- A quina hora acabes?
- Perdó? Frank, necessites saber alguna cosa més sobre l'equip? Estaré
encantada d'ajudar-te. Gràcies per la teua atenció.
- Ets meravellosa, ho sabies?
- A què et refereixes exactament, Frank, sisplau?
- No t'ho havien dit abans, veritat? Et trobes bé, estimada?
- No ho entenc, disculpa'm, pots repetir-ho, Frank, sisplau?
- Quina veu més dolça!
- Pel que fa als volums de veu, és ben senzill amb els taulers de control,
prem ací i comprova-ho tu mateix, Frank.
- Anem-nos-en, ja no aguante més.

No ha sigut gaire difícil, són tots uns babaus. Quan el venedor estava
despistat he tret el cd-rom de la disquetera i me l'he posat a la butxaca.

Avui no dormiré, em passare tota la nit davant l'ordinador mirant-me-la,
sentint com es disculpa per no entendre'm i com repeteix el meu nom: "Com
dius, Frank?, Has dit disquet, Frank?"...

És difícil no caure en la temptació, perquè una dona tan perfecta, amb una
veu tan tendra, i que sempre et contesta amb un somriure...i en un espai
tan reduït... és difícil, redéu, resistir-s'hi.

En tenia d'altres, però com aquesta, cap. Sens dubte és la millor peça de
la meua col.lecció de venedores electròniques d'última generació en cd-rom.

Iussuf A.