[MC] Res a dir

RES A DIR

No tinc res a dir, i no dic res. No tinc res a dir, i dic que no dic
res.

Per la pantalla hi ha individus que exhibeixen, com un trofeu, la
misèria de la seva existència.

Buido l'ampolla amb dos glops llargs, intensos, i miro Xarxa d'esma.
Persones anònimes que parlen, una vida resumida en un nom fals.

No vull abocar-me a la finestra, no vull abocar-m'hi. Un home gris
passa per l'asfalt de pressa, com la vida.

Poden aparèixer a cada cantonada. Tinc por de sortir de la meva
cambra.

No tinc res a dir, i no dic res. No tinc res a dir, i dic que no dic
res.

J. Segons

La pàgina oficial de Joan Segons: <Http://www.geocities.com/soho/cafe/1715>
"La vida és xatejar, beure i posar i treure", anònim.