Re: [MC] alt.conspiracy

En un missatge privat algú em comentava que li sona el grup alt.conspiracy.
Sí, sí que existeix. I les barbaritats que s'hi discuteixen són molt més
grosses que la que jo m'he inventat. Si us agraden la ciència-ficció, el
terror, les pel.lícules de monstres i marcians dels anys 50, o les
collonades de Von Daniken... segur que els grups de news alt.conspiracy i
alt.alien.visitors no us decepcionaran.

Alguns subjects d'avui:

(a propòsit, si coneixeu més grups d'aquest estil digueu-ho!)

alt.conspiracy

	More evidence of a New World Order conspiracy
	Why Creation is not taught in the public schools
	INVASION!!!
	The Truth Hurts
	The Real Holocaust
	Is Anyone Defending the Constitution?
	A Response to Satan's Spawn
	Gun Control is bad
	Prepare For the Apocalypse! Paranoia at it's finest.

alt.alien.visitors

	Crop Circles As Druidic Symbols
	Enter the Hollow Earth
	How come in movies the aliens are always evil
	UFO ENTHUSIASTS UNITE!!!
	Aztecs and Egyptians communication to aliens
	Humans seeded on Earth
	the real x-files
	Roswell, the Real Story?
	UFO Law Needed