Re: [MC] contacto ex

> Encara sort que és debades!
>
> Iussuf

Fixa't que és el "*Primer* Gran Contacto". Supose que al primer ens
conviden com a promoció de l'espectacle, però segur que després faran pagar.

Un negoci com un altre. Si aneu ja em contareu quina publicitat porten els
ovnis. Tinc molta curiositat. Aniran plens de petits adhesius com els
cotxes de formula one? O millor amb un logotip enooorme de Microsoft?